sobota, 28 listopada 2015

Virus Tuch skończony.

Witaj :)

Dziś krótko i na temat , jestem trochę zaganiana. Skończyłam imieninowego Virusa i powiem nieskromnie że bardzo mi się podoba. Wykonałam go z Angora Ram szydełkiem nr 4. Nitka składa się w 40 % z moheru i 60 % akrylu. Dość ciężko się ją przerabia ze względu na to że nić nie ma mocnego skrętu i często haczy się o pojedyncze niteczki i jak na moherek przystało pruje się tragicznie :) Motek wydajny bo w 100 gramach mamy ok 500 metrów włóczki. Kolor 152.
Wymiary  - 160 x 70




Schemat na tą chustę już Ci pokazywałam ale dla przypomnienia podrzucam jeszcze raz :


Na szkolny festyn Bożonarodzeniowy przygotowałam takie gwiazdeczki na choinkę , aniołki i serwetkę :
 Wymiary serwetki  - 38 x 38, powstała z resztek włóczek które miałam w moim "magicznym kuferku" ( nazwę nadały moje szkraby bo podobno można tam znaleźć wszystko ) :) Wzór wzięłam z gazetki Sabrina extra wydanie na Boże Narodzenie z 2012 roku. Szydełko nr, 3,5. 

 Aniołek wykonany szydełkiem nr 1,5 z kordonka Ariadny , Kaja 15. W 30 gramach mamy 200 metrów nitki 100 % bawełnianej. Do ostatniego rzędu użyłam złotej nitki metalizowanej. Kupiłam ją bardzo dawno temu , niestety nie wiem jakiej firmy, przerabia się ją dość ciężko. Jest sztywna i lekko chropowata.


Szydełkowa gwiazdeczka z tego samego kordonka co aniołek. Wzór zaczerpnięty z gazetki Sabrina extra ( tej samej co serwetka którą Ci przed chwilką pokazywałam). Schemat wykorzystałam na pojedynczą gwiazdeczkę , natomiast w oryginale jest to jeden z elementów bieżniczka.


A tu właśnie rozpoczęta nowa robótka. Tak , tak masz rację to kolejna chusta. Prawda że ciekawe połączenie kolorków ??? Mam nadzieję że dzięki temu zima będzie ciekawsza :)

2 komentarze:

  1. Właśnie mam na szydełku chustę "Wirusową". Piękna Ci wyszła. W moim ulubionym kolorze....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabi. Wirus jak to wirus zaraża :))) I tak jest z tą chustą wciąż ma się ochotę ją dziergać. Mam nadzieję że wkrótce zobaczę Twoją skończoną pracę, na pewno będziesz z niej zadowolona.

      Usuń