wtorek, 17 listopada 2015

Początki cz.2

Cześć !!!

Za oknem szaro , buro i ponuro , pada deszcz. Pogoda idealna do złapania za szydło lub druty :) Dopadło mnie grypsko więc mam dodatkowy atut w garści.
Jako że nie przepadam za bezczynnością w sferze dziergadełek nie ma zastoju. Dla tych , którzy sami dłubią w niteczkach nie będzie zatem nic dziwnego w tym że robię kilka rzeczy na raz. O tym jednak może innym razem :)

Do napisania dzisiejszego postu zachęcił mnie wczorajszy komentarz edzik24. Zdjęcia które wczoraj Wam pokazałam , rzeczywiście przedstawiają moje pierwsze prace z tą "maleńką " różnicą że zajmowały mi bardzo dużo czasu. Znacznie, znacznie więcej niż teraz. W tej chwili szydełkuję chustę i poświęcam jej wolny czas wieczorkami , kiedy to moje córeczki są już w łóżkach. Kiedyś podobny wzór zajmował mi tydzień ślęczenia przez wiele godzin każdego dnia.
Każdy rząd sprawiał mi ogromne trudności, no i to czytanie schematów. Męka. Wgapiałam się w kartkę z wydrukowanym graficznie wzorem jak sroka w gnat i prawie że modliłam się o nagły przypływ geniuszu, by jak najszybciej zrozumieć o co w ogóle chodzi . Kiedy już
zrozumiałam " to zupełnie inna para kaloszy " ( jak mówi moja mama).
A że ze mnie uparciuch...... :)
no to dziubałam i prułam tak długo aż zrobiłam to co chciałam.



Pozdrawiam i do następnego wpisu :)


                                                                                                        Anna

Ps ; dołączam fotki z nieco późniejszego okresu prac szydełkowych .









4 komentarze:

  1. Aniu, trzymam kciuki za wytrwałość w tworzeniu bloga. Twoje prace są przepiękne, nawet te pierwsze, o których pisałaś, że Ci się nie podobają. Ja na początku nawet bym się nie porwała na tak duże wyzwania. A Tobie wyszły wspaniale. A te kolejne to już mistrzostwo.
    Z przyjemnością będę zaglądać do Ciebie regularnie :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUJĘ :) Nawet nie wiesz ile miodu wylałaś teraz na moje serducho. Tym bardziej będę się starała , tym więcej uczucia będę wkładać w tworzenie postów i tym więcej pracy będę wkładać w swoje projekty. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów. Pozdrawiam i gorąco zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze dziewczynki a te szydełkowe kołowce prześliczne. To trudniejsze w robocie, niż filet. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Pani Iwono w imieniu moich modelek. Właśnie kołowce dla mnie to dość prosta sprawa, to tak jakbym robiła serwetkę :) Natomiast techniki szydełkowania filetem nie ogarniam a bardzo podobają mi się np. obrusy z różami. Kto wie , może kiedyś się nauczę. Dziękuję bardzo za odwiedziny i miły komentarz. Oczywiście zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń