poniedziałek, 21 marca 2016

Pokocham poniedziałki

Dobry wieczór :)

Kochana moja cooleżanko ,  chce mi się śpiewać i tańczyć. Sprawiasz że wraca mi wiara w ludzi. Wiedziałam że jest na świecie dobro ale myślałam że jest gdzieś bardzo daleko.

Poruszona chorobą Natalki, przeze mnie nazwanej Natalką "Waleczną"  napisałam swój poprzedni post. Wysłałam  do kogo mogłam wiadomość na maila z prośbą o pomoc w dodaniu otuchy tej dzielnej kruszynie. Pomyślałam że jeśli uda mi się poruszyć kilka serc to Natalka otrzyma  kilka kartek , które być może napełnią ją otuchą i dadzą poczucie że jest ważna . Tak, WAŻNA !!! Nie tylko dla mamy i taty , nie tylko dla najbliższej rodziny, kolegów i koleżanek ale nawet dla kogoś kogo nigdy nie poznała , nie widziała na oczy.

Często mówimy że "każde życie jest ważne i cenne ", używamy wielu, często patetycznych słów a tu mamy realną sytuację w której możemy zabrać "głos". Ten "głos" to nasza kartka dla Natalki.

Cieszę się że moja informacja z prośbą dotarła do tak dużej ilości osób. Jeszcze bardziej cieszy mnie fakt że te osoby mają szczere serca i piękne dusze. Zorganizowana przeze mnie akcja ruszyła pełną parą i przerosła moje oczekiwania. Były dni że nie nadążałam odpisywać na maile. 
I wiesz co ? Jestem dumna że jestem Polką. Jestem dumna że w dzisiejszym obojętnym na ludzka krzywdę świecie , znalazłam tyle ZŁOTYCH SERC. Nie wiem czy potrafisz sobie to wyobrazić ale siedząc przed komputerem , czytając maile i odpisując na nie wciąż miałam pod ręką pudło z chusteczkami. Ryczałam jak bóbr , klikając po jednej literce. Tyle empatii i ciepła płynęło z tych wiadomości , tyle chęci by pomóc. Poznałam też wiele bardzo wzruszających historii że żadna hollywoodzka megaprodukcja nie byłaby w stanie oddać choć cienia tego co czytałam.
Dziękuję wszystkim tym którzy dołączyli do akcji lub wkrótce dołączą .
Dziękuję za zaufanie , którym mnie obdarzyliście.
Dziękuję za ciepłe słowa , które kierowane były także pod moim adresem.
Dziękuję , dziękuję , dziękuję !!!

Dziś dostałam pierwsze przesyłki  DLA NATALKI oraz rysunki.
Jak widzisz nie otwieram ich. Z prostej przyczyny - nie jestem ich adresatką a jedynie "punktem przerzutowym " :D Tak więc możesz mieć pewność że osobą która po raz pierwszy otworzy kopertę lub paczkę będzie Natalka.

 
Dziś w szkole został zorganizowany koncert dla Natalki.
 
 
 
                    Cała szkoła  : Twoi szkolni koledzy i koleżanki ,
rodzice , dziadkowie  i całe grono pedagogiczne ...... wszyscy trzymamy za Ciebie kciuki :)
 Walcz Natalko , walcz !!!

22 komentarze:

  1. Dziękuję za ten post. Cieszę się, że " maszyna ruszyła ". U siebie też napisałam krótką informację i to już wystarczyło, by był odzew, przyszły maile prośbą o adres. Dziewczyny, jesteście Wielkie !!!
    Pozdrawiam Wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale ,że sa ludzie i wielkich sercach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozpoznaję nasze:-))))) Cieszę się, że Natalia będzie miała tyle " pracy".

    OdpowiedzUsuń
  4. "Nie życzę Ci , abyś w kałuży błota znalazł bryłkę złota , ale życzę Ci ,abyś w bezdusznym tłumie znalazł serce ,które Cię zrozumie " - nie wiem kto to powiedział , ale to jest bardzo prawdziwe :)
    A nie mówiłam ,abyś worki szykowała ??? A dla listonosza łapówkę , aby nie złorzeczył ,że mu pracy dołożyłaś ??:):)
    Ciesze się ,że tyle ludzi przyłączyło się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję sukcesu :-) Mam nadzieję, że moja kartka dotrze w miarę szybko :-) Życzę całej Twojej Rodzince a także Natalce i jej najbliższym pięknych Świąt. Niech Zmartwychwstały Jezus będzie dla niej nadzieją na szybkie wyzdrowienie :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. É Páscoa! Cristo está vivo, o túmulo está vazio, Ele ressuscitou!!! A mais bela festa dos Cristãos.
    Crentes no Amor de Deus Pai que nos deu seu Filho Jesus Cristo que permanece conosco pela força do
    Espírito Santos, seguimos nossa caminhada na construção de um mundo mais justo, fraterno, humano,
    harmonioso e de doação.
    Todos somos promotores da Paz!
    Feliz, Santa e Abençoada Páscoa.
    Um doce abraço, Marie.

    OdpowiedzUsuń
  7. To wspaniale, że jest tak duży odzew:) oby tak dalej))
    Wesołych Świąt Aniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muito bem!
    Desejo-lhe uma boa noite.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, brawa dla wszystkich!! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

  11. O sol é para as flores o que os sorrisos são para a humanidade.(Joseph Addison)
    Um doce abraço, Marie.

    OdpowiedzUsuń