poniedziałek, 16 listopada 2015

Gotowi ? no to startujemy :)

Dzień dobry :)


Jestem Ania - żona swojego męża i mama dwóch księżniczek ( 2008 i 2010 ).
Już od dawna zastanawiałam się nad prowadzeniem bloga na którym to mogłabym podzielić się z Wami moim zamiłowaniem do robótek ręcznych i w którym udowodnię Wam , że nie jest to tylko babcine zajęcie :)
Musiałam jednak poczekać z tym aż dojrzeję do pisania.

Zaczęłam dość późno bo w 2010 roku , kiedy to na świat przyszła moja młodsza córeńka. Nie wiem skąd się to u mnie wzięło ale nagle zapragnęłam "coś" stworzyć. Poszukiwanie tego "czegoś" zabrało mi sporo czasu ale znalazłam.

Początki nie były łatwe. Nie miałam już babci , która mogłaby mnie czego w tej dziedzinie nauczyć, moja mama choć miała dobre chęci nie potrafiła mi pomóc a ja pchana chęciami zaczęłam szukać , szperać i czytać. Z pomocą przyszli wujkowie : Google i You Tube oraz ciocia Inspiracja.

Tak , tak...... jestem samoukiem :) a to oznacza że jednak się da. Pierwsze moje twory nie należały do najpiękniejszy i najrówniejszych ( zresztą nie należały do żadnego naj ....) ale jak mówi stare powiedzenie "trening czyni mistrza" , więc ćwiczyłam, ćwiczyłam i ćwiczyłam .....

Najtrudniejszą lekcją jaką odebrałam było czytanie schematów. Kreski , kropki, haczyki i krzyżyki - matko jak ja klęłam, złościłam się i rzucałam szydełkiem warcząc "już nigdy więcej nie będę tego robiła"  ha ha ha a jednak robię i to podobno z dobrym skutkiem. Wciąż się uczę , pruję , szukam natchnienia . Zaczęłam też naukę tajemnej sztuki oczek prawych i lewych (uczę się plątania niteczek za pomocą drutów )  oraz czarnej magii zwanej też decoupage.

Dlaczego w takim razie blog zatytułowałam "Z pasją w tle.... " ???

Warto w życiu znaleźć coś co sprawia ci radość , odstresowuje i daje możliwość pokolorowania szarości dnia codziennego. Jestem szczęściarą która znalazła pasje ale jest ona jedynie tłem dla mojej prawdziwej miłości , która jest rodzina.

Pozdrawiam serdecznie i do następnego spotkania w krótce.





                                                                                                                   Anna

6 komentarzy:

  1. Aniu, Tobie rowniez życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i wielu ciekawych postów jak ten, przepełnionych Twoimi pięknymi pracami.Oczywiście z przyjemnością będę do Ciebie zagladac :)pozdrawiam i życzę powodzenia w mojej zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu będzie mi miło Cię u siebie gościć, zaglądaj ile dusza zapragnie :) Z przyjemnością wzięłam udział w Candy organizowanym przez Ciebie i dziękuje za wszystkie ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło widzieć w naszym blogowym światku nową twarz. Będę zaglądać i podziwiać. Dziękuję za odwiedzinki u Mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i oczywiście zapraszam. Będzie mi bardzo miło Cię gościć :)

      Usuń
  4. Wiele rzeczy uczyłam się sama ..ale dobrze jest jak ktoś jednak podpowie :)Najgorsze jest to jak się nie wie gdzie tkwi błąd i co się źle robi ,prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak , to prawda. Ale najważniejsze gdy umiesz być uparta, szukasz tego błędu a później uczysz się na tych błędach :)

    OdpowiedzUsuń