piątek, 18 grudnia 2015

Dziękuję

Nim dziś przejdę do sedna sprawy to powiem

dziekuje-ruchomy-obrazek-0078

Blog powstał miesiąc temu i nie przypuszczałam że spotka mnie tyle życzliwości , tyle ciepłych słów w komentarzach , wiadomości mailowych , jak i przekroczone 1200 wyświetleń.
Nie miałam w pierwszej chwili wytyczonej formy na prowadzenie bloga ale bardzo szybko odkryłam że chcę pisać bezpośrednio do ciebie , ciebie i jeszcze..... ciebie :)
Bardzo bym chciała utrzymać tą formę tzn. tak jakbym rozmawiała z koleżanką , znajomą lub przyjaciółką , która ma podobne zainteresowania lub która (jak sama mówi) ma 2 lewe ręce ale lubi handmade. Zaparzamy kawusię lub herbatę - kto co lubi - i nad parującym kubkiem rozmawiamy godzinami.
Jeszcze raz dziękuję Ci że jesteś ze mną, to dla mnie bardzo ważne bo daje kopa do dalszej pracy .

Jak już sobie tak siedzimy to popatrz na to. To moje ostatnie dziergadełko. Powstało ok. tygodnia temu ale jakoś nie miałam okazji jeszcze Ci jej pokazać. To chusta na szydełku.

 
Wybacz ale nie mam odpowiedniego ludzia żeby ci ją pokazać na nim bo ciężko się samej
przyodziać i jeszcze foteczki pstrykać :) 
Powstała na szydełku nr 4 z włóczki YarnArt  Angora Active    
 
 
Motek 100 - gramowy to 500 metrów cieniutkiej nici z krótkim włosem. Przerabia się ją dość przyjemnie lecz jak w każdym takim przypadku,  nie polecam pruć. Skład 25% moheru i 75% akrylu. Kolor który wybrałam to nr 848 czyli połączenie szarości , różów i fioletów. Nie przepadam za różowym ale w tym zestawianiu podoba mi się i to baaaaardzo.
 
 
     Wzór zaczerpnęłam z internetu a w postaci graficznej przekazuję poniżej, może się skusisz i też taką chustę wykonasz ?
 
 
Moje dziergadełko utkałam z 2 motków i jest dość słusznych rozmiarów 180 x 85 cm . Ciężko mi było nawet zdjęcia zrobić tak by ująć ją całą i dlatego takowej fotki brak. Myślę że zimą wspaniale się sprawdzi jako ciepły szyjo - otulacz a w pozostałą część roku będzie wieczorami ogrzewać ramiona.
 
 
 
Jak widzisz zrobiłam zdjęcie pod światło żeby lepiej było widać ten ładny wzór. Na schemacie tego nie widać ale całość układa się w takie ładne wachlarze.
 Polecam :)
 
Teraz , tuż przed świętami zaczęłam obrusik , nie mogłam się powstrzymać. Schemat dostałam od blogującej koleżanki Kasi. Zobaczyłam u niej jej gotowe dzieło i nie mogłam wyjść z zachwytu. Jak tylko skończę to oczywiście Ci pokażę. Od Joasi , także koleżanki "po fachu" dostałam namiar na wzór przepięknej chusty. Też muszę wziąć byka za rogi i utkać takie cudo.
 
Pozdrawiam gorąco , dziękuję za odwiedziny, zapraszam na kawusię i pogaduchy o pasjach.
Pa , pa , pa             do następnego razu.

16 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ta chusta.Nawet pozwoliłam sobie skopiować wzór i mam zamiar zrobić.Pozdrawiam A jakim numerem szydełka robiłaś???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię. Pozwalaj sobie Jadwiniu ile tylko dusza zapragnie , po to wrzucam by inni tez mogli skorzystać jeśli tylko im się spodoba :)Przy tej nitce użyłam nr 4 ale moim zdaniem śmiało można wziąć też nr 5 będzie wtedy bardziej "mglista" . Czekam na wieści jak Ci idzie. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Witam w blogowym świeice :) Piękna chusta :) Zapraszam również do mnie w odwiedziny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię i dziękuję, mam nadzieję że zechcesz mnie jeszcze nie raz odwiedzić.
      Oczywiście biegnę z rewizytą :)

      Usuń
  3. Śliczna chusta Aniu, ją też robilam z tej włóczki chustę i korzystalam z szydelka nr 5, zdecydowanie łatwiej przy luzniejszym splocie spruc jeżeli potrzeba kawałek robotki, bo włóczka ma Wloski które placza się niemiłosiernie, niemniej Tweoja chusta jest piękna i z pewnością milo będzie grzala w zimowe, jeżeli kiedyś nastapia, wieczory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu. Następnym razem postaram się pamiętać o Twojej radzie i zrobić na większym szydełku, może rzeczywiście będzie łatwiej pruć jeśli zajdzie taka potrzeba. Jak już wspominałam w poście zaczęłam obrusik , póki co idzie całkiem dobrze ale nie ma możliwości bym skończyła przed świętami. Pozdrawiam Cię i do usłyszenia :)

      Usuń
  4. Witaj Aniu:) chusta piękna!!!!!pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię Anitko, serdecznie dziękuję za wizytę i zapraszam na kolejną, będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  5. Piękna chusta. Robiłam chustę zwykłym virusem, lecz ta, z zaznaczonym środkiem bardziej mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń