poniedziałek, 21 grudnia 2015

Święta tuż , tuż.

Kochana po prostu padam. Czasem nie wiem w co ręce włożyć. Wiem , wiem ..... masz to samo :)
Sprzątanie , mycie okien , wymyślanie menu i długaśne kolejki , masz dość . Aż w końcu przychodzi chwila gdy patrzysz na przystrojone drzewko, zapalasz lampki , siadasz i dopada Cię to błogie uczucie ciepła i spokoju. Znasz to ?? Ja znam i uwielbiam.
Nasze drzewko w tym roku ubraliśmy nieco wcześniej , bo młodsza córcia bardzo chciała by na jej urodziny była już choinka. I tak spełniając życzenie , choineczkę ubieraliśmy już wczoraj by na dziś była gotowa.






Urodzinki młodszej córeczki były dziś i to piąte , więc mam w domu już prawie młodzież :) A że urodziny to czas magiczny ( przynajmniej w jej wieku ) to należy spełniać życzenia solenizantki. Zamiast tradycyjnego torta moja latorośl zażyczyła sobie  : "no wiesz .... takie zielone ciasto z kremem co mi smakowało ale muszą być świeczki "  i jak tu się po opisie nie zorientować cóż to by miało być hi hi hi    I tak oto na naszym stole zagościło dziś ciacho "Leśny mech" , oczywiście okraszone świeczką . Polecam bo przepis bardzo łatwy a efekt murowany


 
Do usłyszenia :)

5 komentarzy:

  1. Piękna choinka :)od jakiegoś czasu marzę o choince ubranej tylko w szydelkowe ozdoby, chyba powinnam je robić przez cały rok żeby zrealizować moje plany, bo niestety w okresie przedswiatecznym stale brakuje czasu na szydelkowanie ozdób:) Wesołych, spokojnych, zdrowych i rodzinnych Świąt Aniu :)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu i wzajemnie. Też mi się taka marzy ale nie mam na nią szans w tym przedświątecznym ferworze. Może w przyszłym roku wspólnie wyszydełkujemy kilka bombek a zaczniemy już w październiku :)
      Pozdrawiam i życzę pogodnych Świąt Tobie i Twoim najbliższym.

      Usuń
  2. Piękna choineczka.A co to za ciasto???? Zdrowych wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Jadziu. Dziękuję i Tobie również ślę życzenia wspaniałych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia. Ciacho urodzinowe to "Leśny mech". Kolor swój zawdzięcza szpinakowi , którego w ogóle nie czuć w cieście. Polecam bo jest bardzo łatwe w wykonaniu i efektowne w wyglądzie a smak ..... niebo w gębie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy ja mogłabym prosić o przepis????

    OdpowiedzUsuń